marți, 17 aprilie 2012

Cum putem afla/sparge parola unui cont facebook sau yahoo mail

Informaţiile sunt oferite in scopuri educaţionale si pentru divertisment, au scop pur informativ.


Cum putem afla/sparge parola unui cont facebook sau yahoo daca avem acces la calculatorul victimei? E simplu si usor prin metoda pe care am sa o prezint.

Facebook

Pe pagina de logare a site-ului facebook, in casuta destinata parolei (in care a fost introdusa parola de catre victima), executam click dreapta si selectam Inspect Element:


...in continuare, inlocuim cuvantul password cu cuvantul text


Yahoo Mail

 Pentru a afla/sparge parola unui cont Yahoo Mail, pe pagina de logare a site-ului, la fel ca pe pagina de logare facebook, in casuta destinata parolei (in care a fost introdusa parola de catre victima), executam click dreapta si selectam Inspect Element dupa care inlocuim cuvantul password cu cuvantul text



 Efectul acestei operatiuni? Parola va fi vizibila in format text.

Tutorial video 


9 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. "Mintzesti" cu nerusinare, metoda e verificata si functioneaza 100%

      Ștergere
  2. Foarte tare! Mersi! Dar am o problema. Cum pot afla o parola daca stiu doar adresa pe care e facut contul de facebook? Se poate?

    RăspundeţiȘtergere
  3. Si as mai avea o intrebare. Mi s-a formatat hardul extern. Nu am pus inca nimic pe el, si cineva mi-a spus ca as putea sa imi recuperez datele daca nu am pus inca nimic pe el. Si daca se poate, cum pot face chestia asta? Am pierdut 13000 de fotografii. :|

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca a fost formatat nu mai poate recupera nici un fisier. Este ca si nou (adica nu mai are nimic in el, nu ca si aspect, cred). Nu merg nici programele

      Ștergere
  4. Frate asta nu te ajuta la nmk pentru ca daor iti arata parola care o scri..noi cautam sa o spargem pe altcuiva doar sa stim cum se num contul cum, a spus si Denisa

    RăspundeţiȘtergere
  5. pai am scris contu de facebook si am inserat si parola dar nu merge

    RăspundeţiȘtergere
  6. Buna ziua. Ma puteti ajuta intr-un caz de "traducere amoroasa" cu corespondenta pe net? Va multumesc

    RăspundeţiȘtergere